ინტელის ძირითადი კურსის რეფლექსია
დღე 1.
პირველი დღეს იყო საინტერესო და ნაყოფიერი, გავიცანი საინტერესო და მონდომებული პედაგოგები, შევქმენით პორთფოლიო. ვისწავლე ბლოგის შექმნა, გავეცანი ახალი სასწავლო გაკვეთილების გეგმას. ჩემთვის ახალი და საინტერესო იყო 21 საუკუნის უნარ ჩვევების გაცნობა.
დღე 2.
დღე მეორე, გავიხსენე წინარე ცოდნა, თუ რა გავაკეთე და რა ვისწავლე, გავეცანით პროექტის პორთფოლიოს, დავგეგმე პუბლიკაცია და მასზე დაფუძნებული სწავლის კვლევა. გავეცანი გამოცემულ ნამუშევრებს გავიაზრე და დავაკაბადონე. ბლოგი მომზადებული მაქვს. ვიმუშავე ინდივიდუალურად. დავგეგმე და ვცდილობ გავიაზრო და გავაკეთო გაცნობილი მასალაზე დაყრდნობით პროექტი.
დღე 3.
დღე მესამე გავიხსენეთ წინა ორ დღიანი განვლილი და შექმნილი ფაილების არსებობა, თუ რა შევქმენით და რა გავაკეთეთ. დღეს კი გავეცანით პროექტის საფუძვლებს, გავიაზრე 21 -ე საუკუნის უნარ-ჩვევბები თუ რომელი უნარი-ჩვევა მოერგება მითითებულ გეგმაში აღებულ გეგმას.საკვანძო კითხვები, საგნობრივ სტანდარტებს გადავხედეთ, ვიმსჯელეთ მიზნებზე და სწავლის შედეგებზე. იყო ნაყოფიერი და საინტერესო, გმადლობთ.
დღე 4.
დღე მეოთხე წინარე ცოდნის გახსენება და აღდგენა, გადავავლეთ თვალი სამივე დღის შექმნილ მასალას და აღვიდგინეთ თუ რას ვაკეთებდით. განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების ფორმები განვიხილეთ, შემდეგ დროში გაწერილი შეფასების გეგმის შექმნაზე ვიმუშავეთ, მოსწავლის წინარე ცოდნის დადგენა, შეფასების დაგეგმვა და შეფასების ფორმის შექმნაზე.
დღე 5.
ინტერნეტ-რესურსების მოძიება, მულტიმედია რესურსების მოძიება.გავეცანით
რეფლექსია. შეფასების გეგმის გაცნობა. ფოკუსირება შეფასების გეგმაზე.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების დაგეგმვა. შეფასების განსაზღვრა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის. მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გადახედვა. სასწავლო პროექტის გადახედვა. რეფლექსია, საშინაო დავალება
წინასწარი დაგეგმვა.
წინარე ცოდნის გახსენება. სწავლის სხვადასხვა სტილის გაცნობა და გააზრება. სწავლის პროცესის დიფერენცირება. განმავითარებელი შეფასების გამოყენება, თვითრეგულირების უნარის განვითარებისთვის.
შეფასების გეგმის შედგენა თვითრეგულირების უნარის
ხელშეწყობისთვის. რესურსების გაცნობა სწავლის ხელშეწყობის მიზნით.
მოსწავლეთა დამხმარე მასალების შექმნა. რეფლექსია. საშინაო დავალება
წინასწარი დაგეგმვა.
პირველი დღეს იყო საინტერესო და ნაყოფიერი, გავიცანი საინტერესო და მონდომებული პედაგოგები, შევქმენით პორთფოლიო. ვისწავლე ბლოგის შექმნა, გავეცანი ახალი სასწავლო გაკვეთილების გეგმას. ჩემთვის ახალი და საინტერესო იყო 21 საუკუნის უნარ ჩვევების გაცნობა.
დღე 2.
დღე მეორე, გავიხსენე წინარე ცოდნა, თუ რა გავაკეთე და რა ვისწავლე, გავეცანით პროექტის პორთფოლიოს, დავგეგმე პუბლიკაცია და მასზე დაფუძნებული სწავლის კვლევა. გავეცანი გამოცემულ ნამუშევრებს გავიაზრე და დავაკაბადონე. ბლოგი მომზადებული მაქვს. ვიმუშავე ინდივიდუალურად. დავგეგმე და ვცდილობ გავიაზრო და გავაკეთო გაცნობილი მასალაზე დაყრდნობით პროექტი.
დღე 3.
დღე მესამე გავიხსენეთ წინა ორ დღიანი განვლილი და შექმნილი ფაილების არსებობა, თუ რა შევქმენით და რა გავაკეთეთ. დღეს კი გავეცანით პროექტის საფუძვლებს, გავიაზრე 21 -ე საუკუნის უნარ-ჩვევბები თუ რომელი უნარი-ჩვევა მოერგება მითითებულ გეგმაში აღებულ გეგმას.საკვანძო კითხვები, საგნობრივ სტანდარტებს გადავხედეთ, ვიმსჯელეთ მიზნებზე და სწავლის შედეგებზე. იყო ნაყოფიერი და საინტერესო, გმადლობთ.
დღე 4.
დღე მეოთხე წინარე ცოდნის გახსენება და აღდგენა, გადავავლეთ თვალი სამივე დღის შექმნილ მასალას და აღვიდგინეთ თუ რას ვაკეთებდით. განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების ფორმები განვიხილეთ, შემდეგ დროში გაწერილი შეფასების გეგმის შექმნაზე ვიმუშავეთ, მოსწავლის წინარე ცოდნის დადგენა, შეფასების დაგეგმვა და შეფასების ფორმის შექმნაზე.
დღე 5.
ვებგვერდის შეფასებას, ონლაინ კომუნიკაციის საშუალებებს . საპროექტო თემისთვის გამოყენებული საკომუნიკაციო საშუალებების გან ხილვას.კიდევ ერთხელ გადავხედეთ პროექტებში ინტერნეტის გამოყენებას. შევხედეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის ნიმუშის შეფასებას.დავგეგმეთ პროექტის ჩარჩო.მოხდა დაკავშირება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის კითხვებთან, მიზნებთან და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებთან და შევარჩიეთ სასწავლო მიზნის შესაბამისი ინსტრუმენტები.
დღე 6.
წინარე ცოდნის გახსენება, უკუკავშირის გამოყენება, მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გასაუმჯობესებლად. მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში. გაკვეთილზე გამოყენებული შეფასების პროცესისრეფლექსია. შეფასების გეგმის გაცნობა. ფოკუსირება შეფასების გეგმაზე.
მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასების დაგეგმვა. შეფასების განსაზღვრა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის. მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გადახედვა. სასწავლო პროექტის გადახედვა. რეფლექსია, საშინაო დავალება
წინასწარი დაგეგმვა.
დღე 7.
შეფასების გეგმის შედგენა თვითრეგულირების უნარის
ხელშეწყობისთვის. რესურსების გაცნობა სწავლის ხელშეწყობის მიზნით.
მოსწავლეთა დამხმარე მასალების შექმნა. რეფლექსია. საშინაო დავალება
წინასწარი დაგეგმვა.
დღე 8.
წინა დღის გახსენება. ეროვნული საგანმანათლებლო ტექნოლოგიური
სტანდარტების განხილვა. ფასილიტაციის რესურსების შემუშავება. ფასილიტაციის მასალების შექმნა. სასწავლო პროცედურების დასრულება. წარმატებული სასწავლო პროექტის დაგეგმვა. რესურსის შექმნა სასწავლო პროექტის მართვისთვის.
რეფლექსია საშინაო დავალება
დღე 9.
პორთპოლიოს შექმნა
მოსწავლეთა პროექტების დემონსტრირება, სასწავლო პროექტების პორტფოლიოს პრეზენტაციის მომზადება. პროექტის პორტფოლიოს ჩვენება, კურსის შეფასება, კურსის დასკვინითი ნაწილი - შეჯამება
მადლობას გიხდით საინტერესო ტრენინგისა და ინფორმაციისათვის და ტრენერს ნაყოფიერი დღეებისათვის
მადლობას გიხდით საინტერესო ტრენინგისა და ინფორმაციისათვის და ტრენერს ნაყოფიერი დღეებისათვის
Comments
Post a Comment